En vecka nu!

Jag vakna idag o hade drömt något om nån häst, o då slog det mej att jag har varit skötare på Tummen i en vecka nu! Grattis till mej! Men du undrar ni Vad hände med Sockan, då? Jo, Jag har alltid gillar båda mycket men Sockan har alltid får lite mer gull av nadra o så medans Tummen star där helt ensam. Så jag tyckte han behövde någon som va med honom, lixom. Så jag har inte övergett Sockan, bara lite. 
 
Puss, puss! Jag ska fortfätta att kämpa med att få igång bloggen så som jag hade den i början. Jag börjar komma igång iallafall


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnymuppis.blogg.se

Här kommer det överlägstet komma upp hästrelaterade inlägg. Bara så att du vet. Jag blir glad av beröm, sur av hat. Haters e bara avundsjuka.

RSS 2.0