Bada bada badaaa!!!!

Idag har började dagen att jag fick veta att vi skulle bada idag, o jag som hade inga badkläder med mej! Så jag fick sitta en hel mattelektion med en diagnos o några jädrans uppgifter. Men till min tur så slutade vi 10 min tidigare, alltså 40 min rast. Men jag o Sadde stack hem till mig o hämtade min bikini. Vi ska ha typ en "olympiad" på fredag. Jag, Sadde o Markus E är då gruppledare för Peru o det var massvis med småungar i våran grupp. Så idag skulle samlas idag o göra flaggor o hejjaramsor. Ungarna kladda asmycket på borden så vi fick ta bort det under lektionstid. Men på gympan så gick vi "olympiad-rundan" o sedan vöntade tjärnen på oss.
 
Nu sitter vi i ett träd och har fika.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnymuppis.blogg.se

Här kommer det överlägstet komma upp hästrelaterade inlägg. Bara så att du vet. Jag blir glad av beröm, sur av hat. Haters e bara avundsjuka.

RSS 2.0